Hulp bij je bestelling
Bestellen bij B2Ctelecom.nl gaat snel en eenvoudig. Ons bestelproces bestaat uit vijf duidelijke stappen. Je bestelling wordt pas definitief na de bevestiging. Daarvoor kun je alles naar wens aanpassen. Heb je vragen tijdens het bestellen? Neem dan gerust contact met ons op via het volgende telefoonnummer: 040-2846566.
1) Selecteer je producten
- Met de knop 'Bestellen' plaats je een product in je winkelwagen. Wil je meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan (druk op het groene pijltje zodat de prijs automatisch aangepast wordt).
- Met de knop 'Verder winkelen' ga je terug naar de winkel.
- Heb je je bedacht? Klik dan op het rode kruisje 'Verwijderen' om een product te verwijderen uit de winkelwagen.
- Indien je gebruik wilt maken van een B2C Telecom Couponcode, kan deze bij 'Stap 1' ingevuld worden via 'Couponcode invoeren'.
- Klaar met winkelen? Klik dan op 'Verder'.
2) Log in of maak een nieuw account
Vul de adresgegevens in en / of controleer deze.
- In het scherm 'Nieuwe account' kun je je adresgegevens invullen.
- Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van je bestelling.
- Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
- Klaar met het invoeren van je gegevens? Klik dan op 'Verder'.
Je wilt liever geen account? Geen probleem, dan bestel je als gast.
3) Kies je gewenste verzendmethode
Je kunt je bestelling in Nederland en België laten bezorgen:
- Standaard
- Aangetekend pakket naar factuuradres
- PostNL Afhaalpunt
4) Kies je gewenste betaalmethode
B2C Telecom biedt verschillende betaalmogelijkheden. Alleen bij 'Achteraf betalen' zijn extra kosten verbonden.
- iDEAL-internetbankieren / Bancontact
- PayPal / Google Pay / Apple Pay of creditcard (VISA, Mastercard of American Express)
- Achteraf betalen met Riverty (€0,95 euro transactiekosten)
5) Bevestig je bestelling
In deze stap krijg je een overzicht van je bestelgegevens.
- Klopt alles? Dan kun je de bestelling afronden door de algemene voorwaarden te accepteren en op 'bestellen' te klikken.
Wil je iets wijzigen? Klik dan op 'ga terug' en pas de bestelling aan
Orderstatus per e-mail
Nadat de bestelling geplaatst is word je per e-mail op de hoogte gehouden:
- Orderbevestiging
Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je per e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van de bestelling. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, dan kun je contact met ons op nemen zodat we dit na kunnen kijken.
- Betaalbevestiging
De ontvangstbevestiging van je betaling krijg je als de betaling van de bestelling is gelukt.
- Verzendbevestiging
Zodra B2Ctelecom.nl de bestelling verstuurt, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail.
Annuleren of wijzigen
Wil je een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan contact met ons op. Je kan ons telefonisch bereiken via het volgende telefoonnummer; 040-284 65 66.
Is je bestelling reeds onderweg? Dan kun je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om tot een oplossing te komen.
Het annuleren of weigeren van een bestelling is kosteloos.
Onze klantenservice helpt je graag.