Veelgestelde vragen
Bestellen & designs
Nederland
De levertijd bedraagt standaard 1-2 werkdagen, tenzij er vertraging is bij PostNL. Soms duurt het door onvoorziene omstandigheden langer om bij PostNL de post te verwerken. Ook met feestdagen, stakingen etc kan het soms langer duren voordat de post er is. Heb je jouw bestelling na 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
België
De levertijd bedraagt standaard 3-4 werkdagen, tenzij er vertraging is bij Bpost. Soms duurt het door onvoorziene omstandigheden langer om bij Bpost de post te verwerken. Ook tijdens feestdagen of door stakingen en andere omstandigheden kan het soms langer duren voordat de post er is. Heb je jouw bestelling na 7 werkdagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
De inkt die we gebruiken kan in het begin een sterke geur afgeven. Dit is echter tijdelijk en niet schadelijk voor de gezondheid. Na een kleine week verdwijnt de geur vanzelf. De geur verdwijnt sneller door blootstelling aan zonlicht. Het kan dus geen kwaad om het hoesje de eerste dagen op een plek met veel zonlicht te bewaren.
Voordat je jouw ontwerp opslaat, moet je ingelogd zijn op onze website. Zodra je jouw ontwerp hebt opgeslagen, ontvang je vrijwel direct een link via e-mail. Via deze link kun je jouw ontwerp vervolgens bekijken. Verschijnt de link niet in je inbox? Controleer dan ook je overige mappen, zoals de ongewenst mail en spam.
Beschik je over een B2C Telecom couponcode waarmee je gebruik kan maken van een leuke korting? Dan kun je deze code in je winkelwagen verzilveren bij "Coupon? Vul de code hier in". Klik daarna op toepassen. Vergeten om je code in te vullen? Dan heb je bij betaalmethode nog een mogelijkheid om deze code te verzilveren onderaan de pagina. De korting wordt direct verrekend in het overzicht van je winkelwagen.
Retouren & annuleringen
Wanneer een product niet helemaal aan je verwachtingen voldoet, kun je het aan ons retourneren. Bekijk op de speciale pagina hoe het retourneren van een product in zijn werk gaat.
Let op: indien een retour buiten de herroepingstermijn van 14 dagen na ontvangst van de bestelling wordt gemeld (of vervolgens het product niet binnen 14 dagen na herroeping wordt geretourneerd), dan wordt deze retour niet in behandeling genomen.
Het is niet mogelijk om een eigen ontworpen hoesje te retourneren. Hier zijn aparte algemene voorwaarden op van toepassing. Reden is dat je door zelf een hoesje te maken een gepersonaliseerd product in handen hebt. Indien het hoesje om wat voor reden dan ook niet om je telefoon past, verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice. Samen gaan we vervolgens op zoek naar een oplossing.
De kosten voor het retour sturen van je bestelling zijn voor eigen rekening. Je draagt zelf het risico op het moment dat je bestelling verloren gaat. Mocht je een bestelling beschadigd of verkeerd gekregen hebben dan kun je contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje te sturen naar: info@b2ctelecom.nl.
Natuurlijk. Neem op werkdagen van maandag t/m vrijdag direct telefonisch contact met ons op door te bellen naar: +31 (0)40 284 65 66. In het weekend stuur je een mailtje naar: info@b2ctelecom o.v.v. het ordernummer. Indien je bestelling al afgerond en verstuurd is kunnen we dit niet meer annuleren. Het enige wat je dan kunt doen is je bestelling na ontvangst retourneren naar ons.
Betalingen & verzendkosten
B2C telecom biedt verschillende betaalmogelijkheden. Bekijk de betaalmogelijkheden.
Wij streven ernaar om onze voorraad op peil te houden. De maximale levertijd voor ieder product is 30 dagen. Mocht het langer dan 30 dagen duren, dan krijg je hier bericht over. Lukt het ons niet om binnen 30 dagen te leveren, dan kunnen we je wellicht een alternatief aanbieden. Is het product dat je wilt bestellen niet op voorraad, dan kun je je e-mailadres invullen om op de hoogte te blijven over de voorraad van het gewenste product.
Garantie & gebruik
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De garantie gelden niet op defecte of beschadigde producten door normale slijtage, verkeerd of intensief gebruik of val- en stootschade. Je kunt een mail sturen met foto’s van het defect ter beoordeling. Vermeld daarbij altijd het ordernummer, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.
Het aanbrengen van een display folie is iets waar je het beste met geduld en aandacht mee om kan gaan. Wil je zelf je display folie aanbrengen, volg dan één van onze instructievideo’s. Deze vind je op de productpagina van de display folie en op ons YouTube-kanaal.
Op onze website staat precies uitgelegd hoe je zelf een hoesje maakt. Hier is tevens een filmpje geplaatst, waarop te zien is hoe onze unieke Photo Case Designer werkt. Je kunt ons ook altijd mailen of bellen met je vraag. Onze medewerkers van klantenservice helpen je graag verder.
Reviews
Je krijgt ongeveer een week na je bestelling een uitnodiging om een review achter te laten op Kiyoh, Trustpilot of Google. Dit is geheel vrijwillig, maar wij waarderen het natuurlijk enorm als je laat weten wat je onze producten en diensten vindt.
Alleen klanten die een aankoop bij ons hebben gedaan worden uitgenodigd om hier een review achter te laten. Wil je weten wat het reviewbeleid is van Kiyoh, Google of Trustpilot? Klik dan hier.