Huawei P20 Pro TPU Hoesje Koeienvlekken
Huawei P20 Pro TPU Hoesje Koeienvlekken
Huawei P20 Pro TPU Hoesje Koeienvlekken
Huawei P20 Pro TPU Hoesje Koeienvlekken
Huawei P20 Pro TPU Hoesje Koeienvlekken

Huawei P20 Pro TPU Hoesje Koeienvlekken

€ 15,95
€ 14,95
nog 9 op voorraad
Voor 17:00 besteld, vandaag verzonden *
Klantscore 9.2 met 9.800+ reviews
Gratis verzending in NL en BE
Bedrukt in ons eigen magazijn in NL

Vergelijkbare producten

De vlekken op de huid van een koe hebben een camouflage functie. Met deze Huawei P20 Pro TPU Hoesje met Koeienvlekken hoef je je geen zorgen te maken dat je smartphone schade oploopt. De koeienvlekken zetten we op een tpu case op het moment dat jij je bestelling plaatst. Hierdoor krijgt jouw telefoon een print van koeienvlekken van zeer hoge kwaliteit. Ook omdat we het bedrukken van deze case geheel zelf doen. Jouw telefoon is vooral aan de achterkant en zijkanten goed beschermd. De print van koeienvlekken komt op de bovenkant van het hoesje te staan, de randen blijven doorzichtig. Roofdieren zijn niet geïnteresseerd in koeien dankzij de vlekken op hun huid. Deze beschermende werking heeft ook jouw hoesje met koeienprint.

8718894632642
B2Ctelecom
Hoesjes
Back Cover
Geen sportclub
TPU
12 g
127 mm
28 mm
185 mm
Geen extra valbescherming
Huawei P20 Pro
Geen personage

Zakelijke bestelling

Voor zakelijke klanten, die grote aantallen willen bestellen, kunnen we een offerte op maat schrijven. Bekijk onze brochure of neem contact op voor meer informatie of een offerte.

5 / 10

Ik heb na 4 dagen mijn hoesje nog niet binnen terwijl dat wel aangegeven stond bij postnl dat hij 3 dagen geleden al bezorgd had moeten worden.. Toen ik belde naar b2c telecom. werd gezegd dat ik na 7 dagen van 'vermissing' pas geholpen kan worden..

Mooi design hoesjes

op 15-01-2019 om 15:15

Reactie B2C Telecom:
Beste L. Gerritsen, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u nog steeds niets hebt ontvangen. Door de feestdagen is er flinke vertraging opgelopen bij PostNL. Onze excuses hiervoor. We kunnen inderdaad na 5 werkdagen een klacht indienen bij PostNL en een nieuwe zending in laten voeren. We horen graag van u, wanneer u dit nog steeds niet heeft ontvangen op vrijdag 4-1. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.