Klik op het hoesje om hem open en dicht te klappen.
Swipe met je muis / vinger om het hoesje te draaien
OPPO Find X3 Lite Flip Style Cover Cherries
Kies je uitvoering (3)
Combineer en bespaar
Er zijn veel verschillende kersenrassen. Om er enkele te noemen: Burlat, merchant, summit, earlise, cordia, en regina. Het is vrij onwaarschijnlijk dat al deze rassen op dit design hoesje staan. Maar smakelijk zien ze er zeker uit. En ze zijn erg gezond natuurlijk. Kersen voorkomen ontstekingen en zijn erg bevorderlijk voor je nachtrust. Jij zult ook rustig slapen als je weet dat jouw telefoon altijd goed is opgeborgen. Dit kan als je een OPPO Find X3 Lite Flip Style Cover bestelt met print van Cherries. De kersen hebben we op een stand case staan. Dit zijn de veiligste hoesjes denkbaar. Ze bieden complete bescherming, voor alle zijden van je telefoon. Jouw apparaat ligt goed opgeborgen in de TPU houder aan de binnenzijde. Bovendien wordt de case met een magneet afgesloten. Vooral in de zomermaanden juni en juli zijn kersen volop te krijgen in de supermarkt of bij de kersentelers. Deze stand case, inclusief vakjes voor een pasje en geld, met kersenprint is het hele jaar door te bestellen bij B2C Telecom.
8720215260533 | |
B2Ctelecom | |
Hoesjes | |
OPPO Find X3 Lite 5G | |
Geen extra valbescherming | |
Kunstleer, TPU | |
1 | |
Book Case | |
Ja | |
Geen personage | |
27 mm | |
188 mm | |
Geen sportclub | |
30 g | |
129 mm |
Zakelijke bestelling
Voor zakelijke klanten, die grote aantallen willen bestellen, kunnen we een offerte op maat schrijven. Bekijk onze brochure of neem contact op voor meer informatie of een offerte.
is gemaakt waar het voor bedoeld is. Stevig en makkelijk hoesje. Telefoon zit er goed in
Peter op 18-10-2022 om 05:07
Ik beveel dit product absoluut niet aan. De magneten werken niet en B2C probeert zich er voortdurend uit te praten met andere uitvluchten in plaats van garant te staan voor de producten die ze verkopen. Maar schijnbaar is klanttevredenheid niet belangrijk voor B2C. Erg teleurgesteld in B2C en hoe ze met klanten omgaan en klachten afhandelen.
Y Emond op 09-10-2021 om 21:17