OPPO Find X3 Lite Hoesje maken Panda
OPPO Find X3 Lite Hoesje maken Panda
OPPO Find X3 Lite Hoesje maken Panda
OPPO Find X3 Lite Hoesje maken Panda
OPPO Find X3 Lite Hoesje maken Panda
OPPO Find X3 Lite Hoesje maken Panda
OPPO Find X3 Lite Hoesje maken Panda

OPPO Find X3 Lite Hoesje maken Panda


Kies je uitvoering (3)
€ 19,95
nog 92 op voorraad
Voor 17:00 besteld, vandaag verzonden *
Klantscore 9.2 met 9.800+ reviews
Gratis verzending in NL en BE
Bedrukt in ons eigen magazijn in NL

Vergelijkbare producten

Ons design hoesje met afbeelding van een Panda is momenteel bijzonder populair. Wij denken te weten waarom dit zo is. De panda wordt door de bolle vorm van het gezicht in combinatie met de 'grote' zwarte ogen beschouwd als aandoenlijk en aaibaar. Dit maakt deze stand case zeer geliefd onder zeer veel smartphonegebruikers. Een OPPO Find X3 Lite Hoesje maken met panda is de ultieme bescherming van de smartphone. Wanneer alle zijden van de telefoon beschermd worden, kan er namelijk weinig fout gaan. Deze zijden worden volledig bedrukt met panda. Wij zijn ervan overtuigd dat jij jezelf populair maakt met dit hoesje, waardoor je weinig pandapunten zult scoren. De stand case heeft een houder van de TPU aan de binnenzijde, net als een opbergvakje voor een pasje en een magnetische sluiting.

8720215366655
B2Ctelecom
Hoesjes
OPPO Find X3 Lite 5G
Geen extra valbescherming
Kunstleer, TPU
1
Book Case
Ja
Geen personage
27 mm
188 mm
Geen sportclub
30 g
129 mm

Zakelijke bestelling

Voor zakelijke klanten, die grote aantallen willen bestellen, kunnen we een offerte op maat schrijven. Bekijk onze brochure of neem contact op voor meer informatie of een offerte.

10 / 10

is gemaakt waar het voor bedoeld is. Stevig en makkelijk hoesje. Telefoon zit er goed in

op 18-10-2022 om 05:07

1 / 10

Ik beveel dit product absoluut niet aan. De magneten werken niet en B2C probeert zich er voortdurend uit te praten met andere uitvluchten in plaats van garant te staan voor de producten die ze verkopen. Maar schijnbaar is klanttevredenheid niet belangrijk voor B2C. Erg teleurgesteld in B2C en hoe ze met klanten omgaan en klachten afhandelen.

op 09-10-2021 om 21:17